Tabung nuffnang sayer :

Tuesday, 18 October 2011

percaya ke pada cinta lepas kahwin @ cinta yang dirancang pihak tertentu??

huhu apsal plak tiba-tiba petng ni aku buat entri tah haper2 ni?? actually aku nk release tensen keje yg menimbun so aku pikir la apa tajuk entri yang boleh buat aku lupa kejap pasal kerja. dah la entri pertama tadi jugak aku dah cerita bab kerja ! hadoi.. sO akhirnya aku buat entri santai-santai. macam aku ngah santai ni  kt gmbr bawah ni.


haha macam poyo je gmbr tu.. ermm anyway memang tengah tensen sikit  ni. banyak sangat keje minggu ni. tp aku still enjOy ! xkisahlah busy mana pn.. lgpun skang aku selalu bergaduh dengan si dia.. macam nk clash.. dah banyak kali aku mtk. smlm pn ada. hari ni memang langsung aku x contact dia.. dia pun sama. biarkan ! aku pn dah twar hati dengan hubungan ni. asyik aku je mengalah . dia plak dah tak caring macam dlu. sO what the hell aku still nk stick hubungan ni.. lantaklah !

as long aku busy ni, bOleh lah aku lupakan dia.. and aku anggap kitoarng dah ptus even dia tak balas pn mesej aku smlm yang aku dah xnk teruskn lagi. baik aku cari lelaki lain.. malas nk bazirkan masa ni... orang lain sibuk nak berkahwin. ermmmm tengah aku dok tensen tensen pasal mamat ni, tetiba my mak angkat ni call. actually dia call semalam lagi. huhu terkejut bila dia tanya aku ada bf x lagi?? :p aku yang memang dah tengah stress sebab baru putus dengan mamat tu, ermm ckp je la tak ada. memang aku mls lagi nk amik tahu pasal lelaki tuh. buat sakit hati !! dia nk ada perempuan lain ke , nk apa ke lantak ! yg penting aku nk cari life baru.. memang setiap hari aku berdoa kt ALLAH temukan aku dengan orang yang baik yang setia and tak buat aku macam tunggul ! 

at last my mak angkat tu nk kenalkn aku degan one guy.. actually my mom ni Datin . husband dia datO' and dengan pekerja husband dia lah dia nk kenalkn pada aku. Ermmm kiranya penjawat jawatan awam gk la becose my ayah angkt ni pengarah di sebuah jabatan kerajaan. ermm nOt bad ! tp.... cmne orangnya?? ok ke tak? kadang-kadang aku keliru. memang skg ni aku tak kisah di perkenalkn kt sape2.. tp kalau nk single kejap pn xapa. kadang-kadang couole ni serabut ! sakit kepala nk pikir. 

then pg td, my mom call lagi bgtahu dia dah kasi nombor telefon aku pada guy tu. dia cakap that guy ni cuma setahun tua dari aku. ermmm orangnya pn boleh tahan. baru putus cinta gk. huhuhu tak kisah la.. tp smpai sekarang tak ada lagi pun mesej or call dari lelaki tuh... 

tak adalah mengharap. cuma kadang-kadang macam tak logik je kene kenen2 cm ni.. boleh percaya ke?? entah-entah lelaki tu pun xde la serius putus cinta lagi.. haish ! mcm2 yg negatif muncul dalam fikiran aku ni plaks.. 

jom balik ! dah pkul 5.00 ptg.. mlm nti kene pergi raptai utk program esok ... huhu 

:p 


8 comments:

  1. percaya pada kedua-duanya hehehe

    ReplyDelete
  2. org laki dia malu nk call pompuan..pmpuan la kena call dlu..haha

    ReplyDelete
  3. hum baek xpayah couple kan...wat serabut jer...hum

    ReplyDelete
  4. bobiedanbad : huhu dah blur.. tak tahu pecaya cmne

    ReplyDelete
  5. hazanis : btol.. klw xde bf lg bgus dari ada yg menyakitkn ati

    ReplyDelete
  6. budak penjara : haaa malu ke?? suppose perempuan yang patut malu. apa x gentle klw lelaki malu ni.. klw perempuan over kang d kata perigi cari timba plaks. so ssh btol la.

    lgpun i mmg xde nombor that guy. mmg xnk amik pn.. just nk tunggu je.. klw xde dia call or contact just forget it. ada aku kesah ? hehe

    ReplyDelete
  7. faiz : huhu always take care of myself

    ReplyDelete