Tabung nuffnang sayer :

Tuesday, 27 September 2011

siap 90 % ! hurmmmmmm 2nd assigment

hari ni pagi-pagi lagi aku dah pegi opis.. pagi ke?? xde pagi sangat.. beza 10 minit je.. semata-mata untuk siapkan draft majalah aku ni.. sO far okelah.. aku dah siapkan and print berwarna lagi... hurmmm walaupun macam dah lengkap, cuma draft terakhir td aku dah hantar kt boss aku. dia lah check spelling and grammar kot. Then bila dah convert to PDF from Publisher ni, aku still kene touch up lg sikit-sikit.. Ada yang kene ada yang tak.. hehe.. anyway aku sangat berpuas hati.. ada la sikit-sikit aku still xpuas hati.. 

Ni contoh content aku buat.. xde lah havOc .tp oke la kot untuk aku yang baru 9 bln berjinak dalam dunia penerbitan ni .. huh ! penat jgk.. fun memang fun, sebab main dgn publisher.. tapi , tak best sebab dok je kt opis mengadap PC.. tp kalau ada event @ function besar-besar... dapatlah keluar.. =) 


Ni antara isi - isi yang aku karang =) 





Ok la.. malas nk upload lg.. entah bila boleh betul-betul siap .. maybe esok kot.. ataupun paling lewat minggu ni. Esok ada perhimpunan bulanan.. Semua kene pakai PINK ????? OMG ! ehe..

ok dah nk balik ni.. kemas-kemas..

bye !


No comments:

Post a Comment