Tabung nuffnang sayer :

Sunday, 4 September 2011

Kisah Hari RAYA

Baru hari ni aku ada ms nk buka blog and berblogging.. sebelum ni busy balik kg, raya sana sini.  Tapi hari ni aku dah start kerja.. penat tak habis lg meredah jem smlm.. penat jgk drive sorang diri dari Kuantan - Kuala Lumpur .... 
Raya tahun ni biasa-biasa je macam tahun lepas.. asyik makan-makan-makan...Berat aku pun dah naik 4kg. so lepas ni kene la DIET !!!!! ermmmm tahun ni berbeza satu je. aku dah tk dapat duit raya lagi.. huhuhu... Yelah. dah kerja kn? s0 tahun ni, aku yg kasi duit raya kt adik-adik, ayah, mak and nenek... =) hehe Raya arituh, aku kasi ayah n mak pn RM200 sorang... ermmm bangga plak rasa sbb ayah cakap ni duit raya pertama dia lepas 25 thn dia kawin =) kikikiki..

Lately tak de mood nk update blog.. cuma blogwalking je laaa ...


1 comment:

  1. Skrg musim mls apde blog sbb nk raya banyak rumah.. Hehehe.. Neway, selamat hari raya hanis.. :)

    ReplyDelete