Tabung nuffnang sayer :

Tuesday, 20 September 2011

Bila Ex-STUDENT aku mengumpat cakap aku da gemoks?? petanda kene DIET ke??


Ni adalah gambar terbaru aku.. GEMOK !!! huh memang tak buleh blah bila student-student aku cakap aku da gemok sekarang ??? adoh nampknya aku kene BERDIET la mulai harini.. ermmm tp asyik makan makan makan je lepas raya ni.. memanglah gemuk ! antara topik perbualan aku dengan ex student aku smlm :

Yad : Cik, ramai dah cakap cik berisi.. huhu nak-nak kt muka..
Aku : Oi berani hang cakap aku gemuk? eh tapi betul ke?
Yad : Ye cik, bkn sy je rasa cmtu. kawan-kawan lain pun. siap bet lagi cik !
Aku : WHAT ??? eeee kurang ajaq hampa semua.. ermmmm mana de gemuk la.
Yad : Alah cik, tak apa. sy tengok pipi cik je tembam da sikit. badan berisi sikit je.. boleh DIET lg.. cik boleh kurus balik. hehe
Aku : ish, mn de gemuk. korang ni. Siapa cakap aku gemuk?
Yad : Ada la beberap orang. siap bet cik. then ktorang kaji punya kaji, the result cik memang dah berisi dari dlu. so sy kalah sbb sy selalu back up cik..
Aku : = p    (lols)


tak apa sekarang berat aku 49kg.. nanti aku maintain jadi 44kg balik :p

2 comments:

  1. Haaa npe plak cmtu??? gemok sgt pn elok jgk.. gemok sikit2 da ok.. tp ni da byk ! :(

    ReplyDelete