Tabung nuffnang sayer :

Tuesday, 23 August 2011

Mood Rindu kat MAk, and balik kg ....

Mood sekarang aku pasti sangat semua orang mood nk balik kg je.. Mood nk bekerja da kureng... Buat kerja pun lambat-lambat... haish ! bila laaa masa nk putar cepat-cepat ni???? rasa lambat je jam bergerak. BOSS aku da cuti awal lagi dua hari lepas. hehehehe walaupun dia actually chinese... tapi dia bercuti sebab temankan anak dia holiday ke TAIWAN.. s0 lagilah kerja yang nk di settle kn tu xde guidance dari dia.. s0 we all siapkan je apa yang patut.

 Baju raya dah bape pasang u all ni?? semua dah beli ke?? hehe buka je facebook mostly kawan-kawan aku dok post kat entry masing-masing list yang dorang dah beli.. lebih kurang cmni lah ayat masing-masing :
" Baju raya da beli.. kasut dah beli. . handbag dah beli.. make up pun dah beli.. zakat dah bayar.. duit raya pun dah tukar... servis kereta harini siap !!"

mak ai detail lagi.. Tapi bagus lah. preparation yang sangat baik. tak kisahlah dia nk post apa pun asalkan benda tu bukan nye memaki orang bgai. tayang bf bagai, cuma ayat cm simple je.. kalau dia nk berlagak or riak pun lantak dia la.. maybe kebetulan.. think +ve !!

So aku pun dah prepare la sedikit sebanyak keperluan-keperluannya.. First time aku beraya sebagai pekerja yang dah tetap nih lain la sikit.. hehe habis makanan aku beli semata nk bawa balik kuantan ! ish ! ish ! tapi for first time beraya ni, aku just beli nice nice je.. tak nak la membazir. takut nanti sengkek and poket kosong after balik dari kampung.. OMG !!!

Hai.... time-time camni memang ingat sangat kat

MAK AKU !!


&
KAMPUNG HALAMAN AKU !!

Raya tahun lepas hoho *ready-keluar-jalan-jalan*

Hai lagi DUA hari je kene bertahan kat opis ni... chaiyok3x !!! 

* baju balik kampung pun tak pernah kemas satu haper lg.. 

* Kereta pun tak check lagi cmne.. cuma last servis on MAY 2011..

* Duit raya ?? ala tak payah tukar la sebab tahun ni cuma kasi kt 
MAk
AYAH
ADIK (3orang)
ATUK
NENEK
TOKWAN

hehe

* baju raya, kasut raya, beg, is settled

*Kad touch n go pun dah isi RM50. ckup kot balik kontan =p
* Tak-tahu-nak-bebel-apa-lagi... 

BYE !!


6 comments:

  1. haha jom bad.. sabtu balik kuantan da.. yeay !!

    zoey : semangat jgk laa tp thn ni kene kuarkn byk lak duit. adoi

    ReplyDelete
  2. memang semua orang dah dipenuhi dengan mood raya ni..heheh
    selamat hari raya...!

    ReplyDelete
  3. Kay : itulah sekarang ni nk keje xde mood. ramai da cuti.. huhu


    ENcik Axixou : ha? mmg bulat pn :(

    ReplyDelete