Tabung nuffnang sayer :

Monday, 15 August 2011

Kemalasan melanda.... ~

Hadoiiiii sorry la lama nye xbuka blog ni.. Bukan apa, cuma MALAS nk menaip and perah idea.. Lagipun kerja yang menimbun buat aku jadi pening and tensen... maklumlah, mana nk siapkn majalah lagi. kejar kawan-kawan yang nk sumbang artikel or info. Hadoii dah bape hari aku mengadap pc semata siapkn majalah. setakat ni baru je 50% siap.. Hadeh ! bila nk siapkn ni.. Macam ni la kot kalau orang tak de pengalaman buat majalah sebok nk buat majalah jugak..

Raya pn nk dekat. Apa-apa barang, baju sume satu pun tak beli lagi. tu pun sebab  MALAS... shopping pn malas??? huhu bukan apa. sebelum beli aku suka rancang or plan dlu.. tapi sekarang ni MALAS nk planning.. even BONUS KERAJAAN dah masuk.. aku still cool and riles.. padahal MALAS... seyes tahap kemalasan ni memang membimbangkan.

Sekarang ni aku ngah release tensen.. pening kepala mengadap kerja.. s0 blog ni salah satu cara aku lepaskan tension... haish cakap je lah kau MALAS nk siapkn keje tu.... huhuhu... kenapa aku malas??? tiap pagi pun skang MALAS giler nk make up.. baju pun tak iron macam dlu.. hari-hari iron.. kalau tak aku memang siap iron baju untuk 2 minggu terus.. senang !!

ha terus-terang nk sahur pun aku MALAS sekarang.. aku bangun cuma minum air seteguk dan masuk bilik balik smbung tidor.. hadoiiiii kenapa jadi cmni?? ermmmm layan la picture aku kt opis je laaa dengan muka malas...






Malas dah nak taip.. ok bai !!

No comments:

Post a Comment