Tabung nuffnang sayer :

Tuesday, 9 August 2011

Dah macam Graphic Designer tak bertauliah plak.. huhu


Haaa dari pagi tadi keje aku mengedit benda alah ni. da macam graphic designer pulak aku ni.. huhuhu padahal officer cabuk je kt government sector. tp its okey la.. aku suka keje aku sekarang.. ermmmmm ni page utk isi kandungan majalah aku nanti. biasalah dalam setahun tu, aku akan terbitkan tiga kali majalah yang bertajuk e-productivity magazine.. Bukan senang nk buat ni.. huhuhu

Actually aku baru belajar nk buat design-design ni menggunakan photoscape. al maklumlah, aku ni bkn jurusan graphic art bagai. Bidang aku kt Universiti dlu Business Engineering.. huhu tapi, Fuh !! susah jugak mula-mula cuba.  tapi lama-kelamaan makin seronok. hehehe ini baru testing untuk isi kandungan magazine aku. Nanti aku nk create untuk cover majalah pulak. tapi isi majalah pun aku ngah dok mengumpul. hadoiiii September ni aku dah kene keluarkan majalah ni. harap-harap sempat lah.. esok nk smbung isi artikel dan bahan-bahan yang di kumpul ke dalam publisher.. 
 

ok bye..

3 comments:

  1. editor utk mjlh tu ek..wt cntek2!hee.leh tgk hasil nnt.=)

    ReplyDelete
  2. huhu ni first day blaja and buat.. tu pun tgk tutorial.. ermmmmmm nti try buat yg cantik-cantik lg la... tak de bakat la nk create design2 ni.. xde basic

    ReplyDelete