Tabung nuffnang sayer :

Saturday, 20 August 2011

BONUS & SHOPPING 2 !!!!

Huhu satu hari semalam pergi shopping smpai sakit kaki.. Nasib baik pakai selipar Flat je !! kalau pakai kasut tinggi mau patah tumit.. hehehe Semalam cuma sempat beli kasut and lens  jew.. Dah lama tak pakai lens. RImas sgt.. kalau hari raya tu bolehlah nk melaram sekali sekala kn.. Kalau dlu aku selalu  buat kerja kt luar, s0 memerlukan pakai lens. sekaran ni keje dok edit buku and magazine je, jadi tak perlu nk pakaia hari-hari bagai.

Harini maybe shopping kt MId Valley kew.. tengokla keadaan.. tak pasti nk pergi pkul berapa.. Semalam dari 2.30 petang - 10.00 malam menapak ke SUNWAY PIRAMID je.. Dasat pusing-pusing tapi tak jumpa apa yang di inginkan .. hurmmm sedey :(

Okelah, nk tido balik.. charge energy. Pagi tadi bangun awal. Sekarang kn dah masuk 10 malam terakhir malam lailatulqadar... berjaga malam macam setiap tahun lah =)


Katil dah memanggil ..

No comments:

Post a Comment