Tabung nuffnang sayer :

Friday, 19 August 2011

BONUS & SHOPPING !!!!


Hye !! hish... baru pagi ni aku dpat nk update status and entri. Busy sangatlah sejak akhir-akhir ni sebab tulah tak ada masa nk jengah ke blog yang macam sunyi je ni.. Follower tu tak ramai lagi. maklumlah, ni kn blog baru. Blog lama pun aku tak promote ke blog ni... Malas nk buka.. hehe So Malas nak update status n juga tak ada masa buat aku tak jadi nk post apa-apa entri. Manalah tahu nanti main post je tak syoklah..

So yang dah lepas tu lepaslah.. Yang penting hari ni aku ada masa untuk tengok blog-blog ni. slalunya weekend aku akan blogwalking ke blog kawan-kawan.. baca entri mereka. Hurmmmm tp tengoklah mcm mn harini.. Orang lain da sibuk shopping raya. Duit bonus pn dah dapat. Tapi aku still tak beli apa-apa.. Rabu lepas bonus dah masuk. Tapi aku dengan kawan opis aku pegi PTPTN buat pembayaran pertama kami.. hehe actually da 4 bln tertangguh. Maklumlah busy sangat. Lagipun hari rabu tu slangor cuti, jadi pergilah settle di PTPTN KL kt KL SENTRAL.

HAi lepas ni start bayar PTPTN lah plak. Nasib baiklah pinjaman aku cuma RM3500 semuanya termasuk UPah admin and tertunggak bagai.. hurmmm .. so bonus pertama aku keluarkan untuk bayar PTPTN RM100... jadilaaa.. s0 hari ni apa lagi? mestilah keluar shopping !!!! Tapi maybe dalam tengahari lah keluar. tiba-tiba mata ni dah mengantuk.. kenelah cukup rehat.. hehe Jom ke SUNWAY PIRAMID !! tp nk tido jp




3 comments:

  1. slmt brshopping....untung laaa...heehe..

    ReplyDelete
  2. shopping sungguh2 tahu...nak raya la katakan..hehe

    ReplyDelete
  3. Shopping sikit-sikit je sb orang ramai sgt. seharian semalam cuma dapat kasut je huuuuuuuuuuuuu :(

    ReplyDelete