Tabung nuffnang sayer :

Monday, 8 August 2011

bersyukur bila dapat rezeki lebih.. Terima kasih PM



Haaa walaupun aku still tak dapat apa-apa BE dari nuffnang kerana aku baru je buka blog baru ni.. Blog lama slu je problem, so aku ambik jalan mudah dengan membuka blog baru. s0 check-check je earning stil 0.00 .. almaklumlah baru je 3 hari aku buka blog ni. s0 nk cek earning kt nuffnang tu memang tak lah kan !

then, walau apa pun aku still bersyukur.. at least, semalam PM da umumkan penjawat jawatan awam akan menerima bonus setengah bulan gaji.. wow !!! alhamdulillah .... syukur.. rezeki Allah. .. siapa senang-senang nk kasi duit kan? at least dapat jugak setengah bulan gaji. hehehe.... kalau tahun lepas PM kasi bonus RM500 . tahun ni lebih la sikit. ini bermakna mungkin ekonomi negara kita semakin membaik pulih.

Hurmmmmmm seronoknye dengar khabar berita ni. Barulah rasa semangat nk berhari raya kan?? dalam kepala da mula pikir apa nk di buat dengan bonus raya tuh..

senyum smpai telingaaaa.. =)

p/s : Terima kasih PM 

6 comments:

  1. alhamdulillah..wit rayo..huhu

    ReplyDelete
  2. huhu alhamdulillah.. syukur... moga rezeki dari allah berlimpah ruah lagi d bulan mulia ni

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah..mesti xsbr nk tgu mgu dpn kn..

    ReplyDelete
  4. btol-btol. xsabar nk tunggu minggu depan. then minggu lg satu plak dapat gaji. alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah..dpt jugak buat kelegkapan beraya..:)

    ReplyDelete
  6. hehehe amin... itu la... dua tahu keje dengan government, ni kali kedua saya dapat merasa :)
    bersyukur rezeki ALLAH s.w.t

    nk balik kg n pakai byk duit time raya-raya ni

    ReplyDelete