Tabung nuffnang sayer :

Saturday 21 September 2013

Trip ke Bangkok .. PART 1

Hye .. actually nak sgt update blog ni tapi btol2 tak ada masa. hihi thn ni btol2 busy bangat! sebenarnya minggu lps aku diarahkan mghadiri conferece di Bangkok Thailand. tahu pun mengejut. so apa lagi cpt2 renew my passport n so on. so smpailah pada hari utk berangkat. aku kesana pn 4hari 3mlm jew. hihi ... jom layan gmbr2 hari pertama ke sn... 

 masa ni kami sdg tunggu berlepas. kt KLIA lg time ni tunggu flight jam 3.15 petang


akhirnya jam 5.20 ptg waktu bangkok kami tiba di airport antarabangsa bangkok. waktu kat sana awl 1jam dari kita.  ptot klw kt malaysia waktu tu 6.20 ptg la. so smpt la snap2 picture sket ms da smpai tu









 ok sebenarnya bdan da pnt. smpai2 hotel tros msuk bilik dlu. tp smpt jgk snap pic dlm bilik. tp yg aku pelik npe la dia kasi katil single plak 2. aku sorang2 je.trip yg aku pegi ni, aku pegi dgn bos2 so, setiap org 1 bilik. aku paling xsuka tido sorang2. so tpaksa la jgk bila darurat mcm ni.











 dah siap ada kiblat. so better guna kan.wlw ada ckp tkot xbtol ke apa ke. tp kita tawakal je dlm keadaan cmni




 ok bila mlm tu kami pergi mkn kt restoran arab . dkt bole jln kaki je. ermmm lps mkn2 so ada kje sket aku kene buat. hihi .. and bru la smpt amik gmbr hotel. nm hotel kami mginap aritu Le Meridien Hotel. 1 mlm aritu rm535.66 .. huhu dia dah siap converted to RM ms jelaskan bil last day dok ctu. 3 mlm dok ctu mau rm1609.00 wuuu :( 





 ok la nti aku smbung entri part 2 utk hari kedua di sana. bye!




1 comment:

  1. perjalanan yang menarik..bangkok memang cantik terutamanya sepanjang sungai chawpraya..tapi kenapa tulisan awak ni fancy sangat..susah saya nak baca la.

    http://www.kasumarindu.blogspot.com

    ReplyDelete