Tabung nuffnang sayer :

Thursday, 12 July 2012

TIps kuruskn berat badan dengan HERBALIFE !!

Alamak memang since dah join HERBALIFE ni, memang tak ada masa nak on blog ni. kalau ada pun aku cuma belek sekejap. Sebab masa aku memang pada facebook. Ramai yang dah mula order pada aku. Kat opis pun memang ramai yang order . Tapi rata-rata mereka ni tak tahu apa khasiat, dan kelebihan HERBALI. Macam mana cara nak minum dan sebagainya. s0 aku ada terjumpa satu blog yang bagitahu step by step untuk minum herbalife ni. s0 today aku cidok budak ni punya entri. Share-share is good hah ! hehe


Ini boleh dikatan complete set. 
Untuk yang nak kuruskan badan. B0leh cuba set ni 

1. pastikan korang ada beli shaker cup + sudu ni. Supaya senang nak bancuh and minum 


Sebab apa perlu beli ? sebab dia dah ada ukuran siap. s0 korang tunggu nak bancuh jep =) 
Harganya tak mahal pun. Tak caye? cuba pm aku


2. Then korang cari lah soya, or susu dutch, jus oren, chocolate, or whatever la. Boleh je. 
sebabnye, kita akan campurkan sedikit minuman ni kedalam shaker cup tadi. 


3. Macam aku, aku mmang akan masukkn soya 150ml + air kosong 200mlm 
Bila dah ckup 350ml ??? 
barulah korang masukkn 2 scoop f1 shake tadi



Shake f1 ni : 
Adalah campuran soya yang berkhasiat tinggi.
Ada 5 perasa (strawberry, chocolate, vanilla, cappucino dan tropical fruit)
Mengandungi 55 nutrisi dan 18 asid amino (sape nak tahu apa tu 2 khasiat ni, pm ye)
Mengawal berat badan korang, dan memperolehi tubuh badan yang sihat. 
Ia di cipta untuk menggantikan 2x hidangan anda sehari jika ingin turunkan berat bdan. 
Fakta pintas :
Mengenyangkn, memberi tenaga, dan bervitamin. 
s0 tak yah takut untuk lapar sebab boleh kenyang. 
Tapi 
Tenghari krang masih boleh jamah nasi


4. Kalau ada yang beli f3 protein ni. s0 korang just masukkn 
1 scoop bg perempuan, 2scoop bagi lelaki


senang kan? okey apa itu f3 ??
F3 adalah kunci pengekalan berat badan jangka panjang
membina otot secara efektif untuk pembakaran lemak berkesan.
Ia juga membina protein dalam sel badan iaitu 18 asid amino yang merupakan komponen penting dalam setiap sel untuk sistem imun, kulit, rambut, otot dan sebagainya.
Ia juga reshapekan badan kita jadi lebih cantik. Kalau perempuan mestilah seksi. 
lelaki ?? kalau nk ada muscle bole cuba. 

Oh lupa : Haruslah gunakan air sejuk atau air mati ye. Jangan sesekali campurkan dengan air panas. 
Nanti nutrisinya mati

s0 jadilah 
chocolate shake !!


 
SEdap kan !! selamat mencuba !!

3 comments:

  1. nak kurusla...ada org offer herbalife

    ReplyDelete
  2. nak kurusla...ada org offer herbalife

    ReplyDelete