Tabung nuffnang sayer :

Friday 18 May 2012

Where is the L0ve ?



Where is the Love? 

sebenarnya cinta ada je di mana-mana. Andai sekarang ada yang sedang putus cinta atau sudah kehilangan orang yang tersayang, ataupun di tinggalkan kekasih yang tidak bertanggungjawab, s0 janganlah berhenti berharap lagi dan berputus asa. Chills every0ne !! 

"kau tak pernah rasa dan tak pernah ada tempat aku, boleh lah suruh chills kan?" 

Rileks.. sebenarnya hampir setiap orang penah mengalami masalah putus cinta kan? Even aku pun. Tak pernah ketinggalan ada pengalaman macam ni. Memanglah masa mula-mula tu, rasa sedih ... asyik menangis.. Tak ada selera nak makan.. dan bla..bla..bla..

s0 apa kata korang nangis je sepuas-puas hatinya dulu, then chills !! Dunia ni belum berakhir lagi. s0 think positf. Masih ramai dan berjuta-juta lelaki ataupun perempuan yang sedang di rancang untuk di pasangkan kepada kita. Mungkin yang lepas tu, lepaslah. Pasangkan azam baru untuk mengubah hidup kita lebih baik lepas ni. Bak entri aku yang lepas .. kenapa Allah temukan kita dengan orang yang salah ? Hehehe macam aku.. aku da jumpa cinta baru aku.

Maybe dia tak lah sekacak mana.. tapi dia manis dan tampan je di mata aku.. 

Mungkin dia tak lah sekaya mana.. tapi dia sempurna dan ada pekerjaan yang bagus dan halal untuk aku..

Mungkin dia tak lah ada kereta mewah.. tapi dia ada kereta untuk kemana-mana.. dan untuk bawa aku berjalan-jalan.

Mungkin dia taklah berpendidikan tinggi hingga Master holder.. tapi dia still ada pendidikan untuk di banggakan oleh aku.

Mungkin dia tak lah sesempurna di mata orang lain. Tapi dia sempurna je di mata aku.. 

Mungkin dia taklah selalu ada masa untuk aku.. tapi dia selalu jujur dan ingat aku .. 





No comments:

Post a Comment