Tabung nuffnang sayer :

Wednesday 16 May 2012

ekspresi muka berubah-ubah ikut mood
















ni sebenarnya adalah ekspresi muka aku bila ikut mood. hehehehe... tetiba nak update entri ekspresi muka sebab bila godek-godek dalam laptop tadi, terjumpa banyak muka-muka aku yang macam-macam jenis. Paling teruk bila aku dah mula bosan.  s0 gambar di atas tu memang aku sedang bosan dan malas. Tak tahu nak ekpresi macam mana. Jadi kalau orang tengok pun tahu aku ngah bosan kan?? 

Actually tu picture masa aku ngah rehearsal untuk program pagi semalam. Punyalah lama rehearsal tu, sebab kami balik jam 9 malam dah.. hadoiii esok pagi dah nak kene bangun pagi-pagi. Kali ni program ni di adakan di Sime Darby Convention Centre. Rehearsal berpuluh kali selagi KP tak puas hati. Sebenarnya gambar atas tu kira okeh la sikit dari gambar di bawah ni yang memang tahap maksima kebosananan..!! 


Ha... tu dia bila dah semakin bosan dan bosan dan bosan!! Kepala pun dah pening lalat . Tak sabar nak balik. Heheheh bila KP tengok muka memasing dah cam gini dia cuma cakap " alah ini baru sikit. Sekali sekala program, balik lewat pun tak apa." huhuhu betul gak cakap dia. Tapi still gak mood kepenatan.. Tapi esoknya, bila dah jumpa geng !! mood tu bertukar happy balik.. hehe 




Nampak tak bila dah pagi tu, ekspressi muka da lain.. hihi lagi-lagi time ni memang ramai orang. S0 tak bolehlah nak mood muram kan??? hadoi.. Tak apalah.. nanti aku upload lagi cerita di sebalik program ni.. Creanova 2 . ^_^

 tapi bila aku tension or marah. mungkin muka aku berubah macam ni 



buruk betol. so abaikan !

No comments:

Post a Comment